Atenció pares i mares !!!!
Ben aviat podreu venir a veure'ns a un fantàstic Concert Nadalenc que els nens i nenes de 4t, 5è i 6è us estem preparant.
Estem assajant de valent per a que tot surti perfecte !!!! Voleu veure una miqueta dels assajos ?
Deixa el teu comentari aquí
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí