dimecres, 10 de desembre del 2014

Preparem el Concert de Nadal !

Atenció pares i mares !!!!


Ben aviat podreu venir a veure'ns a un fantàstic Concert Nadalenc que els nens i nenes de 4t, 5è i 6è us estem preparant.


programa de ma
Estem assajant de valent per a que tot surti perfecte !!!! Voleu veure una miqueta dels assajos ?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí