S'acosta Nadal i a l'escola ja ens estem preparant des de fa dies...
Encara no us podem dir quines sorpreses us esperen !!!
De moment us deixo un munt de nadales i partitures de flauta per si voleu anar fent ambient a casa. Espero que us agradi !!!!
Deixa el teu comentari aquí
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí