dissabte, 13 de desembre del 2014

Ara assagem els petits !!!!



Ara li ha tocat el torn alns nens i nenes de 1r, 2n i 3r !!!! Hem fet un primer assaug dels "Pastorets".

Untitled 1

Aquí teniu una petita mostra...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí