Músic@TIC
Pàgines
Inici
EL BLOC
PROGRAMACIÓ
PROJECTES
RECURSOS
ALTRES BLOCS MUSICALS
ENS POTS VEURE
MÚSICS FAMILIARS
dissabte, 13 de desembre del 2014
Ara assagem els petits !!!!
Ara li ha tocat el torn alns nens i nenes de 1r, 2n i 3r !!!! Hem fet un primer assaug dels "Pastorets".
Aquí teniu una petita mostra...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Una dansa de tardor: La "Malamanya"
Aquest trimestre a 3r ballarem una dansa catalana: La MALAMANYA És ballava a Castellar de N'Hug (a les Fonts del Llobregat) ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí