diumenge, 14 de desembre del 2014

Només queda una setmana per als Concerts de Nadal !!!

posit concerts


Per a que els pares vegin només una miqueta del què els estem preparant us deixo aquest  sorprenent trailer....




RECORDEU que cal venir vestits de NEGRE !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí