Aquest matí tot el cicle mitjà hem anat a l'auditori de les Corts per celebrar el Dia de la Música.
Ens ha agradat molt. Hem escoltat com es va originar el Musical, una mica de la seva evolució, passant per Londres, París, Broadway.... Tot amb exemples musicals d'allò més divertits.
Aquí us deixem una petita mostra de l'audició.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí