Músic@TIC
Pàgines
Inici
EL BLOC
PROGRAMACIÓ
PROJECTES
RECURSOS
ALTRES BLOCS MUSICALS
ENS POTS VEURE
MÚSICS FAMILIARS
dimecres, 15 d’octubre del 2014
Cantem a la tardor !!!
Quina estació més bonica, la
tardor
!!!!
Plena de dites, refranys i també cançons.
Us en deixo un munt dins aquest wix.
Que les disfruteu !!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Una dansa de tardor: La "Malamanya"
Aquest trimestre a 3r ballarem una dansa catalana: La MALAMANYA És ballava a Castellar de N'Hug (a les Fonts del Llobregat) ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí