dissabte, 18 d’octubre del 2014

Introduïm la Robòtica a l'aula de música !!!

RM_Bee-Bot_LRG_600x600
Aquest trimestre  han arribat a l'escola uns petits Bee-Bots per anar introduint els alumnes en la programació mitjançant el joc. De fet els faran servir en horari d'informàtica, però des de música hem pensat que seria bo de treballar, al mateix temps que experimenten amb els robots, alguns del continguts bàsics de la matèria.


Per això he preparat aquest circuit que ens portarà a descobrir camins per arribar a unir les notes de l'escala, o aparellar la figura amb el seu silenci, o a trobar l'època musical d'algun compositor, o a seqüenciar els signes de dinàmica del més fluix al més fort.


IMG_7515


Ben aviat ens veureu amb els Bee-Bots !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí