Un jove compositor estrena el seu primer disc al piano: "Tots som Res i
Tot"
Estic molt contenta de presentar-vos el treball de composició i interpretació que el meu fill David ha fet al piano. És el seu primer CD i l'ha titulat "Tots som res i tot".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí