dimarts, 14 d’octubre del 2014

Un jove compositor estrena el seu primer disc al piano: "Tots som Res i Tot"

Estic molt contenta de presentar-vos el treball de composició i interpretació que el meu fill David ha fet al piano. És el seu primer CD i l'ha titulat "Tots som res i tot".


Espero que us agradi tant com a mi !!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí