dimarts, 2 de setembre del 2014

Qui s'atreveix ???



Hola de nou a tots !!!!

Recordeu l'activitat del "MÚSIC DE LA SETMANA" ??? Us proposo una petita prova de memòria abans de començar el curs.

Cliqueu sobre la imatge i responeu les preguntes sobre els músics que vam conèixer a classe.... Us atreviu ????

A veure qui les encerta totes !!!!

quizbean music setmana

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí