Hola de nou a tots !!!!
Recordeu l'activitat del "MÚSIC DE LA SETMANA" ??? Us proposo una petita prova de memòria abans de començar el curs.
Cliqueu sobre la imatge i responeu les preguntes sobre els músics que vam conèixer a classe.... Us atreviu ????
A veure qui les encerta totes !!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí