dijous, 19 de juny del 2014

Ens acomiadem dels companys de 6è !!!

Els nois i noies de 5è A us volen dir ADÉU i que tingueu sort.... amb aquesta bonica cançó de Lluís Llach.



!!!


video comiat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí