Comença el curs i quina millor manera d'encetar-lo que cantant tots junts ?
El curs passat vam traduir al català aquesta bonica cançó de Carlos Giménez, professor de música que col.labora en el projecte KANTACONMIGO com nosaltres. Com ens va agradar tant la repetim amb els nous alumnes de 3r.
Aquí la teniu !!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí