Apa nois, ja teniu la flauta preparada ??? Traieu-la del calaix i poseu-la a la motxilla perquè tornem a necessitar-la !!!
Començarem repassant aquella partitura tan divertida que em va passar la meva amiga Mª Jesús, professora de Cantàbria que en sap molt .... "Els Esquelets".
La repassem ????
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí