dimarts, 16 de setembre del 2014

Primer dia de flauta a 6è repassant....."Els Esquelets"

Apa nois, ja teniu la flauta preparada ??? Traieu-la del calaix i poseu-la a la motxilla perquè tornem a necessitar-la !!!


Començarem repassant aquella partitura tan divertida que em va passar la meva amiga Mª Jesús, professora de Cantàbria que en sap molt .... "Els Esquelets".


La repassem ????

ESQUELETS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí