dilluns, 15 de setembre del 2014

Cantem "L'Escala de Do" amb el tema musical de la pel.lícula "Sonrisas y Lágrimas"



A 4t ja coneixem l'ESCALA de DO però a vegades ens cal repassar-la. Per això estem aprenent aquesta bonica cançó que surt a la pel.lícula The Sound of Music ( Sonrisas y Lágrimas ), que és una pel·lícula estatunidenca de Robert Wise estrenada el 1965. És una pel·lícula musical basada en el llibre de Maria Aug Trapp, La Familia Trapp.


VOLS CANTAR-LA ????


[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/09/05-Pista-5.mp3"][/audio]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí