Cantem "L'Escala de Do" amb el tema musical de la pel.lícula "Sonrisas
y Lágrimas"
A 4t ja coneixem l'ESCALA de DO però a vegades ens cal repassar-la. Per això estem aprenent aquesta bonica cançó que surt a la pel.lícula The Sound of Music ( Sonrisas y Lágrimas ), que és una pel·lícula estatunidenca de Robert Wise estrenada el 1965. És una pel·lícula musical basada en el llibre de Maria Aug Trapp, La Familia Trapp.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí