dimarts, 16 de setembre del 2014

A 1r cantem a "Les Estacions"

Encara som a l'estiu i d'aquí a pocs dies començarà ja la tardor... I he pensat que ja que parlem d'estacions us podria ensenyar aquesta bonica cançó de la Dàmaris Gelabert que ens parla de la primavera, l'estiu, la tardor i l'hivern.


L'escoltem ???


les estacions 1r


[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2013/09/04-las-estaciones.mp3"][/audio]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí