Músic@TIC
Pàgines
Inici
EL BLOC
PROGRAMACIÓ
PROJECTES
RECURSOS
ALTRES BLOCS MUSICALS
ENS POTS VEURE
MÚSICS FAMILIARS
dijous, 18 de setembre del 2014
Som els de 3r i ens agrada molt cantar !!!
A 3r hem volgut donar la benvinguda al nou curs amb una cançó:
CANTA AMB MI !!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Una dansa de tardor: La "Malamanya"
Aquest trimestre a 3r ballarem una dansa catalana: La MALAMANYA És ballava a Castellar de N'Hug (a les Fonts del Llobregat) ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí