dijous, 18 de setembre del 2014

Som els de 3r i ens agrada molt cantar !!!

A 3r hem volgut donar la benvinguda al nou curs amb una cançó:

CANTA AMB MI !!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí