Aquesta tarda, per fi, hem fet el concert de la CANTÀNIA !!!!
Estàvem súper nerviosos i emocionats.... però després de l'assaig hem donat el millor de nosaltres i ho hem fet GENIAL !!!!
Aquí us deixem una petita mostra de fotos de quan hem arribat a l'Auditori:
I un video-resum de l'assaig i el concert:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí