dilluns, 2 de juny del 2014

Una CANTÀNIA genial !!!! Visca "Rambla Llibertat" !!!

Aquesta tarda, per fi, hem fet el concert de la CANTÀNIA !!!!


Estàvem súper nerviosos i emocionats.... però després de l'assaig hem donat el millor de nosaltres i ho hem fet GENIAL !!!!


Aquí us deixem una petita mostra de fotos de quan hem arribat a l'Auditori:



I un video-resum de l'assaig i el concert:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí