PER FI ANEM AL CANTÀNIA !!!
Com cada any, aquí a l'escola, els alumnes de 5è esperen amb ilusió començar a preparar la CANTÀNIA.
Cantània és una activitat amb diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat a la seva aula i concerts finals interpretats per l’alumnat inscrit.
Durant tot el curs escolar es treballa tant des de l’organització com des de l’escola. L’objectiu és organitzar un acte per als alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col•lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical important i inoblidable per a tots.
Aquest curs el tema de la CANTÀNIA ha estat molt suggerent: parla de la LLibertat i de viure en Pau i acceptant la Diversitat..... Sota el títol de "Rambla LLibertat" s'amaga un barri on l’alegria es respira arreu i la concòrdia es viu de manera genuïna...
Però el projecte Cantània de L'Auditori Educa celebra enguany el seu 25è aniversari. Repassem la història d'una experiència musical única.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí