dimarts, 3 de juny del 2014

Valorem aquest curs 2013-2014 al cicle superior

Arriba el final de curs i m'interessa molt conèixer la vostra opinió sobre tot el que hem fet a música.


Hem fet música, sobretot al cicle superior, d'una manera una mica diferent a com estàveu acostumats. Hem fet servir el Bloc com a suport visual de tots els continguts de música, hem treballat a informàtica la música descobrint un munt d'eines TIC que no coneixíem, hem plantejat treballs de forma col.laborativa... Un munt de novetats però sense deixar de banda l'estudi de la flauta, les audicions, cançons, ritmes i tot el que hem fet sempre a classe de música.


Us proposo que contesteu, amb atenció i sinceritat, el següent formulari que us he preparat des del Drive. M'anirà molt bé saber què penseu....


Gràcies a tots !!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí