dilluns, 5 de maig del 2014

Un Museu molt interessant: El Museu de la MÚSICA de Barcelona

ATENCIÓ, nois i noies de 4t !!!!


Us agradaria veure instruments d'arreu del món ? I tenir la possibilitat de tocar una arpa, una guitarra elèctrica i un violoncel ? I veure com funciona un orgue ? Escoltar els diferents timbres dels instruments ?......


Tot això i molt més ho podem trobar en el MUSEU de la MÚSICA que està ubicat dins l'espai de l'Auditori de Barcelona.


Untitled 1


Malgrat aquest curs ens ha estat impossible de fer la visita m'agradaria explicar-vos una miqueta com és el museu i què ofereix. Us ho deixo tot en aquest Wix


Per cert, podeu demanar als pares que us hi portin !!!! Els primers dissabtes de mes la visita és gratuïta !!!


Us hi animeu ????


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí