dimarts, 6 de maig del 2014

3r B canta " La Margarideta "

Ja fa dies que vam escoltar aquesta cançó popular catalana, La Margarideta, i avui l'hem cantat pel KANTACONMIGO.


Som la clase de 3r B !!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí