divendres, 2 de maig del 2014

L'avi d'un alumne de l'escola presenta nou Disc: "BOOMERANG"

Untitled 1


Per si no ho sabíeu, l'avi d'en Guifré de 3r B és en Pere Gené.


Pere Gené va ser membre fundador del mític grup de rock Lone Star i un dels músics més reconeguts del nostre país. Actualment ha posat en marxa un projecte de crowfunding per a la producció de Boomerang, el seu nou treball discogràfic.


Ara, en solitari, el músic i compositor català vol marcar amb el seu nou disc un punt d'inflexió en la relació que l'ha unit sempre als seus fans i amics.


En Boomerang s'inclouran dotze cançons pròpies i noves. Per començar, i en col · laboració amb músics de primer nivell com Kitflus de Pegasus i el conegut guitarrista David Palau, Gené ja ha gravat dos temes («Cor de gel. Ets la llum» i «Androide»).





ENHORABONA i molta sort amb el nou disc !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí