Als de 1r ens ha agradat tant la cançó de "L'Estel" que hem pensat que estaria bé de cantar-la tot construint-ne un de molts colors.
Hem agafat els mocadors i ventalls que tenim a música i, en el gimnàs, hem fet uns estels preciosos.
Els voleu veure ???
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí