dijous, 29 de maig del 2014

Quin "Estel de colors" han fet els de 1r !!!

Als de 1r ens ha agradat tant la cançó de "L'Estel" que hem pensat que estaria bé de cantar-la tot construint-ne un de molts colors.


Hem agafat els mocadors i ventalls que tenim a música i, en el gimnàs, hem fet uns estels preciosos.


Els voleu veure ???




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí