dijous, 29 de maig del 2014

2n A canta "Els Ocells han arribat"

Ja fa dies els nens i nenes de 2n vam aprendre una cançó de primavera: "Els Ocells ja han arribat".

Avui l'hem repassat i l'hem cantat.

Ens voleu escoltar ???


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí