El Dia Internacional de la Dansa se celebra el 29 d'abril de cada any, des de 1982 quan el Comitè Internacional de la Dansa de l'Institut Internacional del Teatre (IIT) va establir la festivitat per commemorar el naixement de Jean-Georges Noverre, un excel · lent ballarí nascut el 1972.
Cada any, el IIT encarrega a una personalitat coneguda del món de la dansa la redacció d'un missatge que és llegit a tot el món. L'objectiu d'aquesta celebració i d'aquest missatge és el de reunir totes les danses en aquest dia, com a part de celebrar l'art i mostrar la seva universalitat.
El missatge d'aquest any està a càrrec de Mourad Merzouki, un ballarí i coreògraf francès.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí