dimarts, 27 de maig del 2014

Jornada de Música a l'Auditori Axa de l'Illa Diagonal

Minnie tocando flauta - Imágenes para redes sociales

Avui dimecres 28 de maig el nostres alumnes de 6è, juntament amb nens i nenes de 6è i 1r d'Eso de tot el barri de les Corts, participen en la Jornada de Música que el seminari de coordinació d'especialistes de música dels centres educatius de Les Corts organitza per sisè any consecutiu.


És una trobada de més de nou-cents nois i noies de 6è de primària i 1r d'ESO per gaudir de la música, tot interpretant conjuntament les músiques estudiades.



 JORNADA DE MÚSICA



Algunes imatges d'aquesta Jornada



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí