Músic@TIC
Pàgines
Inici
EL BLOC
PROGRAMACIÓ
PROJECTES
RECURSOS
ALTRES BLOCS MUSICALS
ENS POTS VEURE
MÚSICS FAMILIARS
dijous, 20 de març del 2014
Toquem la flauta: TITÀNIC ( My Heart Will Go On )
Avui a 6è A hem practicat amb flauta aquest tema de la pel.lícula
Titànic
que tant ens agrada:
My Heart Will Go On.
Hem tocat sobre la base instrumental i ens ha quedat així....
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Una dansa de tardor: La "Malamanya"
Aquest trimestre a 3r ballarem una dansa catalana: La MALAMANYA És ballava a Castellar de N'Hug (a les Fonts del Llobregat) ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí