dijous, 20 de març del 2014

Toquem la flauta: TITÀNIC ( My Heart Will Go On )

Avui a 6è A hem practicat amb flauta aquest tema de la pel.lícula Titànic que tant ens agrada: My Heart Will Go On.

logo

Hem tocat sobre la base instrumental i ens ha quedat així....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí