dijous, 20 de març del 2014

Segona peça que enviem al FLAUTATEKA: Els Picapedra

Avui la Natàlia Mas i el Marc Soler de 6è A han tocat amb la flauta aquest tema dels PICAPEDRA que hem enviat al blog Flautateka.


logo picapedra


Ho han passat molt bé i els ha quedat fantàstic. Gràcies nois !!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí