Avui la Natàlia Mas i el Marc Soler de 6è A han tocat amb la flauta aquest tema dels PICAPEDRA que hem enviat al blog Flautateka.
Ho han passat molt bé i els ha quedat fantàstic. Gràcies nois !!!!
Deixa el teu comentari aquí
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí