dimarts, 18 de març del 2014

Comencen els assajos per a Sant Jordi

ballbastons1
Com cada any a l'escola la diada de Sant Jordi crea molta expectació. Per això comencem a preparar-nos.


Aquest matí els nois i noies de 4t B han practicat el Ball de Bastons de "Virolet Sant Pere" al pati i jo els he enregistrat.


El ball de bastons és una dansa popular molt estesa a Catalunya, Europa i la Mediterrània. S'engloba sota aquest nom un conjunt de balls que utilitzen com a element principal un o dos bastons i l'acció de picar entre ells.


Fa poc que l'han après i ho han fet prou bé. Els voleu veure ???


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí