Els nens i nenes de 1r A han cantat i ballat aquesta bonica cançó de Primavera. Us deixem la lletra i l'audio:
Rock de La Promavera by fterensi
[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/03/21-Rock-PRIMAVERA.mp3"][/audio]
Deixa el teu comentari aquí
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí