dilluns, 24 de març del 2014

La VEU , el nostre instrument

Avui parlarem d'un Instrument que tots tenim: es tracta de La VEU.


De la mateixa manera que podem classificar els Instruments en famílies també podem fer-ho amb la VEU HUMANA, que es classifica en:




  • Veu MASCULINA

  • Veu FEMENINA

  • i Veus BLANQUES



Les escoltem ???


veu


Juguem amb les VEUS ???


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí