Ja fa temps que li estic donant voltes de com fer per a que ampliem el nostre coneixement sobre els Grans Músics de la Història.... i se m'ha acudit que podria fer-vos una breu presentació cada setmana d'un d'aquests músics.
Amb una breu pinzellada sobre qui és i l'audició de dues de les seves obres més representatives, que us he preparat des de l'eina Educaplay, espero que n'aprenguem una miqueta més.
Atenció doncs perquè comencem aquesta setmana parlant d'un gran músic del Barroc....
Atents a la presentació que trobareu al wix !!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí