dimecres, 26 de març del 2014

La Primavera amb A.L.VIVALDI

----------------------


Amb la PRIMAVERA arriba la melodia d'un concert d'un molt conegut músic del Barroc.


Saps de qui es tracta ..... ?


Doncs si, és el venecià ANTONIO LUCIO VIVALDI i el concert "La Primavera" de "Les Quatre Estacions".


Clica el wix per escoltar els tres moviments d'aquest concert i seguir-lo amb un musicograma.


logo-bloc-primavera


També és la Primavera de Vivaldi encara que no t´ho creguis !



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí