Ja tenim fetes les dues presentacions sobre la Música Culta que han treballat, de forma col.lectiva, els alumnes de 5è a l'aula d'informàtica.
Sota una petita introducció de les diferents etapes musicals cada alumne ha presentat, en una diapositiva, el músic corresponent. La diapositiva inclou:
- imatge del músic
- dos videos representatius
- breu biografia
Encara queda alguna diapositiva per completar... us deixem el primer esborrany.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí