dijous, 27 de març del 2014

Presentem la Música Culta a 5è des del DRIVE

Ja tenim fetes les dues presentacions sobre la Música Culta que han treballat, de forma col.lectiva, els alumnes de 5è a l'aula d'informàtica.


Sota una petita introducció de les diferents etapes musicals cada alumne ha presentat, en una diapositiva, el músic corresponent. La diapositiva inclou:


- imatge del músic


- dos videos representatius


- breu biografia


Encara queda alguna diapositiva per completar... us deixem el primer esborrany.




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí