Encetem la PRIMAVERA amb l'audició d'un ballet del compositor rus IGOR STRAVINSKI.
"La Consagració de la Primavera" és un ballet coreografiat per Vaslav Nijinski amb música del compositor rus Ígor Stravinski, que va ser estrenat l'any 1913.
Aquí en teniu un fragment:
He trobat una animació d'aquesta música que us pot agradar...
Walt Disney en va fer una versió molt particular en la seva pel.lícula "Fantasia". L'ha dividit en parts.
Part 1: GENESI
Part 2: EVOLUTION
stravinsky : rite of spring part 2 : fantasia 1940 por 32145698P
Part 3: EXTINCTION
Encara que no forma part d'aquest ballet Disney va portar a la pantalla un altre ballet de Stravinski, "L'Ocell de Foc", que es va estrenar al 1910 i que a mi m'agrada molt. També fa referència a la PRIMAVERA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí