dimarts, 18 de març del 2014

Dos cançons per a la representació de la Llegenda de Sant Jordi

Encara que amb molta antelació.... comencem els assajos per a una de les diades més importants !!!

Com ja sabeu, quan arriba el 23 d'abril, a l'escola celebrem la diada de Sant Jordi.

Els nens de 6è ens representen la llegenda i la resta de cursos intervenen amb danses o amb cançons. Dos d'aquestes cançons són:

cançó la princesa i avui és festa[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/03/06-Pista-6-PRINCESA.mp3"][/audio]
[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/03/09-Pista-9.mp3"][/audio]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí