Com ja sabeu, quan arriba el 23 d'abril, a l'escola celebrem la diada de Sant Jordi.
Els nens de 6è ens representen la llegenda i la resta de cursos intervenen amb danses o amb cançons. Dos d'aquestes cançons són:
[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2014/03/09-Pista-9.mp3"][/audio]
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí