dimecres, 29 de gener del 2014

Una nova peça de Flauta per 6è: "My Heart will go on", de la pel.lícula Titànic



Atenció nois i noies de 6è !!!!

Ben segur que aquesta peça de flauta, Titànic,  us agradarà... És una de les que haurem de tocar al maig amb motiu de la Jornada de la música, a l'Auditori Axa.

L'aprenem ????

Untitled 1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí