Una nova peça de Flauta per 6è: "My Heart will go on", de la pel.lícula
Titànic
Atenció nois i noies de 6è !!!!
Ben segur que aquesta peça de flauta, Titànic, us agradarà... És una de les que haurem de tocar al maig amb motiu de la Jornada de la música, a l'Auditori Axa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí