dimecres, 29 de gener del 2014

Celebrem el Dia de la PAU amb els nostres treballs !!!!

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

I per fi ha arribat el dia en que celebrem que volem un món millor on poder viure en Pau.

I ho fem amb els treballs que hem estat preparant aquests últims dies des de música i des de l'aula TAC.

Us deixem una mostra:
LOGO BLOC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí