[Glitterfy.com - *Glitter Words*]
I per fi ha arribat el dia en que celebrem que volem un món millor on poder viure en Pau.
I ho fem amb els treballs que hem estat preparant aquests últims dies des de música i des de l'aula TAC.
Us deixem una mostra:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí