dimarts, 28 de gener del 2014

Seguim cantant per la PAU

Palomas - GIFMANIA

Aquest matí ha estat el torn dels nens de 4t i 5è, i a la tarda, dels de 3r. Tots han cantat amb molta ilusió.


Els voleu escoltar ????






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí