dimarts, 20 de gener del 2015

Voleu cantar per la PAU ????


D'aquí a 10 dies, el 30 de gener,  celebrarem el Dia de la Pau i la No Violència i, com sempre, des de l'aula de música, ho volem fer fent allò que millor se'ns dóna.... Cantar !!!!


He preparat tot un recull de cançons classificades per cicles.


No les aprendrem totes !!!! Però us les deixo per si voleu escoltar-les i ensenyar-les als pares.


logo wix pau


Aquí en teniu més....

bloc-logo-cançons-pau.jpg


I encara més.... coneixeu Bob DYLAN ?

logo bloc bob dylan 1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí