diumenge, 25 de gener del 2015

Continuem a 2n amb "El Carnaval dels Animals"


Ja fa dies vam conèixer a 2n el músic francès que va escriure "El Carnaval dels Animals" .


Avui escoltarem 3 animals més.... a veure si els endevineu !!!


Es tracta de l'obra de Camille Saint-Saëns que trobareu en imatges i audio dins aquest llibre. 




Escolta els    ANIMALS D'ORELLES LLARGUES




Escolta el    CUCUT




Escolta els    ELEFANTS


[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2013/09/elefants-del-carnaval.mp3"][/audio]

( Musicograma fet per Gonzalo E. Rubiano )


MUSICOGRAMA CARNAVAL ANIMALSSabries dir quins INSTRUMENTS representen cada un dels animals que hem escoltat ?











Untitled 3










I per últim riuràs una mica amb...... ELS FÒSSILS !!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí