Ja fa dies vam conèixer a 2n el músic francès que va escriure "El Carnaval dels Animals" .
Avui escoltarem 3 animals més.... a veure si els endevineu !!!
Es tracta de l'obra de Camille Saint-Saëns que trobareu en imatges i audio dins aquest llibre.
Escolta els ANIMALS D'ORELLES LLARGUES
Escolta el CUCUT
Escolta els ELEFANTS
[audio mp3="http://www.femmusicaamblestic.com/wp-content/uploads/2013/09/elefants-del-carnaval.mp3"][/audio]
( Musicograma fet per Gonzalo E. Rubiano )
Sabries dir quins INSTRUMENTS representen cada un dels animals que hem escoltat ?
![]() |
I per últim riuràs una mica amb...... ELS FÒSSILS !!!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí