dilluns, 19 de gener del 2015

Hem visitat el Palau de la Música Catalana i hem escoltat l'ORGUE

IMG_7928

Aquest matí, els nens i nens de 6è, hem anat al Palau de la Música Catalana. Hem fet una visita guiada i hem acabat a la sala de concerts per escoltar l'ORGUE de la mà de l'organista Hèctor París.

Ens ha encantat !!!! Us deixem aquest petit recull de fotos i videos:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí