Aquest matí, els nens i nens de 6è, hem anat al Palau de la Música Catalana. Hem fet una visita guiada i hem acabat a la sala de concerts per escoltar l'ORGUE de la mà de l'organista Hèctor París.
Ens ha encantat !!!! Us deixem aquest petit recull de fotos i videos:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí