diumenge, 18 de gener del 2015

Escoltem a 2n un fragment del "Carnaval dels Animals" de Camille Saint-Saëns

Recordeu l’obra de Camille Saint Saëns El Carnaval dels animals” ?


El compositor francès va planejar l’obra com a broma per un día de carnaval, així que apareixen lleons, gallines, tortugues, cangurs, ases i alguns animals més i té tocs de bon humor per aquí i per allà.



Aquest és Camille Saint-Saëns:



Avui, els nens i nenes de 2n escoltarem el fragment que fa referència  al cigne. I que està interpretat per un piano i un violoncel.










1027-4-dibujo-de-un-piano-para-imprimir-y-colorearcolorear_instrumentos_concertando_violonchelo_viol

Podeu escoltar com fa en aquests dos videos que us deixo a continuació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí