He pensat que seria una bona idea parlar de la MÚSICA ESCÈNICA, gènere al que pertany l’ÒPERA, entre altres.
I ho farem des d’un MUSICAL, “El Fantasma de l’Òpera“.
Des d'Alternativa visualitzarem la versió cinematogràfica de la novel.la de Gastón Leroux i desprès la treballarem amb el Wix que us he preparat.
Espero que us agradi i n’aprenem molt tant del món de l’Òpera com del Musical.
Ara toca veure el que hem après i ho farem de dues maneres diferents. En primer lloc us proposo tres activitats fetes amb l'eina Educaplay. Són activitats tipus test, sopa de lletres i de completar els mots que falten.
En segon lloc he preparat una petita enquesta de valoració on haureu de triar i votar els tres temes musicals que mès us han agradat.
Esteu preparats ???
TEST
SOPA DE LLETRES
COMPLETAR
Aquí teniu l'Enquesta de valoració:
Quins temes musicals del FANTASMA de l'ÒPERA t'han agradat més ?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí