dissabte, 8 de novembre del 2014

Parlem de l'Òpera d'una forma una mica diferent a 5è

He pensat que seria una bona idea parlar de la MÚSICA ESCÈNICA, gènere al que pertany l’ÒPERA, entre altres.


I ho farem des d’un MUSICAL, “El Fantasma de l’Òpera“.


Des d'Alternativa visualitzarem la versió cinematogràfica de la novel.la de Gastón Leroux i desprès la treballarem amb el Wix que us he preparat.


Espero que us agradi i n’aprenem molt tant del món de l’Òpera com del Musical.



Ara toca veure el que hem après i ho farem de dues maneres diferents. En primer lloc us proposo tres activitats fetes amb l'eina Educaplay. Són activitats  tipus test, sopa de lletres i de completar els mots que falten.


En segon lloc he preparat una petita enquesta de valoració on haureu de triar i votar els tres temes musicals que mès us han agradat.


Esteu preparats ???


TEST


SOPA DE LLETRES


COMPLETAR



Aquí teniu l'Enquesta de valoració:



Quins temes musicals del FANTASMA de l'ÒPERA t'han agradat més ?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí