dimarts, 28 d’octubre del 2014

2n va al Gran Teatre del Liceu a escoltar "La Petita Flauta Màgica", de W.A.Mozart

la-flauta-magica


Els nens i nenes de 2n han anat aquest matí al Gran Teatre del Liceu a escoltar una adaptació de l'òpera de W.A.Mozart, "La Petita Flauta Màgica"


Aquí tenim un petit resum:

 



També us deixem l'enllaç a la pàgina del Liceu i un petit trailer de l'obra:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí