Músic@TIC
Pàgines
Inici
EL BLOC
PROGRAMACIÓ
PROJECTES
RECURSOS
ALTRES BLOCS MUSICALS
ENS POTS VEURE
MÚSICS FAMILIARS
dimarts, 28 d’octubre del 2014
2n va al Gran Teatre del Liceu a escoltar "La Petita Flauta Màgica", de W.A.Mozart
Els nens i nenes de 2n han anat aquest matí al
Gran Teatre del Liceu
a escoltar una adaptació de l'òpera de
W.A.Mozart
, "
La Petita Flauta Màgica
"
Aquí tenim un petit resum:
També us deixem l'enllaç a la pàgina del
Liceu
i un petit trailer de l'obra:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Una dansa de tardor: La "Malamanya"
Aquest trimestre a 3r ballarem una dansa catalana: La MALAMANYA És ballava a Castellar de N'Hug (a les Fonts del Llobregat) ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí