dimecres, 8 d’octubre del 2014

Uns quants exercicis divertits per treballar la LECTOSCRIPTURA musical

Notas Musicales - GIFMANIA

Us he preparat aquest Wix amb un munt d'activitats per treballar les notes, els ritmes, el compàs, alguns dels signes musicals ....que podem fer des del mateix bloc o a classe amb la PDI. Són fàcils i molt divertits !!!

Us animeu ???

wix lectoescriptura

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí