Uns quants exercicis divertits per treballar la LECTOSCRIPTURA musical
Us he preparat aquest Wix amb un munt d'activitats per treballar les notes, els ritmes, el compàs, alguns dels signes musicals ....que podem fer des del mateix bloc o a classe amb la PDI. Són fàcils i molt divertits !!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí