dimarts, 7 d’octubre del 2014

Ja som a la tardor !!! Escoltem VIVALDI i "Les Quatre Estacions"

200px-Vivaldi.jpg


Segur que coneixeu aquest compositor i músic venecià del segle XVIII... l'Antonio Lucio Vivaldi !!! I el coneixeu pels seus famosos i coneguts concerts per a violí i orquestra anomenats "Les Quatre Estacions".


En aquesta sèrie de concerts Vivaldi buscava imitar els sons de la natura amb els instruments de corda: violí, viola, violoncel i contrabaix.


Com som a la tardor he pensat que seria bo de tornar a escoltar els tres moviments del concert de "La tardor": Allegro - Adagio molto - Allegro.


L'escoltem ???


nou logo pel bloc
Aquests som nosaltres, els de 3r B, representant amb instruments aquest 3r moviment allegro del concert "La Tardor" de Vivaldi:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí