A classe cantem, toquem la flauta, fem audicions, treballem la lectura musical, analitzem partitures, piquem ritmes.....
Avui mentre cantàvem i tocàvem la flauta la Flora ens ha gravat.
Aquí ens teniu. Som els de 5è B cantant el "Calendari de Tardor" i tocant "La Flor de la Cantuta":
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí