dimarts, 21 d’octubre del 2014

Un dia de classe a 5è

A classe cantem, toquem la flauta, fem audicions, treballem la lectura musical, analitzem partitures, piquem ritmes.....


Avui mentre cantàvem i tocàvem la flauta la Flora ens ha gravat.


Aquí ens teniu. Som els de 5è B cantant el "Calendari de Tardor" i tocant "La Flor de la Cantuta":



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí