dilluns, 27 d’octubre del 2014

1r B representa "La Tardor" de Vivaldi

vivaldi.jpg
Avui a 1r B hem parlat de VIVALDI. Després hem escoltat el 3r moviment allegro del seu conegut concert "La Tardor".


Amb pals hem seguit la pulsació dels "caçadors". Amb maraques hem marcat "les llebres" i amb el güiro els "dispars".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí