Avui a 1r B hem parlat de VIVALDI. Després hem escoltat el 3r moviment allegro del seu conegut concert "La Tardor".
Amb pals hem seguit la pulsació dels "caçadors". Amb maraques hem marcat "les llebres" i amb el güiro els "dispars".
Deixa el teu comentari aquí
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí