diumenge, 25 de maig del 2014

"L'Estel", una cançó per al cicle inicial

Com ja fa caloreta us he preparat un wix amb Cançons d'estiu ...


Les anirem aprenent a poc a poc fins a final de curs, quan arribin les Vacances !!!!!


Començarem per la Cançó de l'Estel, un estel que fa giravoltes , juga amb els núvols i és un bon amic dels estels ....





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí