dissabte, 24 de maig del 2014

Què en sabem del TEMPO o Moviment ?


Fa temps vam estudiar la Dinàmica o Intensitat del so…. Recordes ? f – mf – p – pp ….


Avui parlarem del TEMPOMOVIMENT i dels signes musicals que utilitzem per expressar-lo….


T’atreveixes a explicar-me què és ? Si necessites ajuda clica el wix i ho descobriràs:



Obre ara aquest Mapa Conceptual i així ho veuràs més clar:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí